Víme, že pro zákazníky je mimořádně důležitý kvalitní a rychlý servis. Pekárna se prostě nesmí zastavit. Proto neustále pracujeme a investujeme do zdokonalení našeho servisu.

Na veškeré stroje a zařízení, které dodáváme, zajišťujeme:

  • záruční servis
  • pozáruční servis
  • pravidelné servisní prohlídky (na základě servisní smlouvy)
  • repase strojů (našimi techniky nebo přímo u výrobce)

O kvalitní servis se stará tým zkušených a proškolených techniků, kteří jsou rozmístěni po celé České republice. Celé servisní oddělení a dva sklady náhradních dílů v Příbrami a v Ostravě řídí manažer servisního oddělení. Menší sady náhradních dílů mají u sebe všichni naši technici. Celková hodnota náhradních dílů, které pro Vás máme na našich skladech je několik milionů korun.

Zákazníkům jsme schopni garantovat příjezd servisního technika do 6 hodin po nahlášení poruchy a odstranění závady od 6 – 48 hodin po jejím nahlášení. Závisí to na tom, zda potřebný náhradní díl máme na skladě nebo ho musíme přivézt od našeho dodavatele. Samozřejmostí pro nás je urgentní zasílání náhradních dílů kurýrními službami UPS nebo DHL.

Servisní zásahy provádějí hlavní servisní technici pro Čechy a Moravu a regionální servisní technici.



mapkacr

Důležité kontakty

Manažer servisního oddělení
Miloslav Šulc
Tel: +420 318 635 425
Fax: +420 318 635 426
Mobil: +420 724 034 326
E-mail: servis@tenart.cz

Hlavní servisní technik pro Čechy
Václav Kellner
Mobil: +420 602 661 680

Hlavní servisní technik pro Moravu a Slezsko
Petr Juřica
Mobil: +420 777 680 038

nonstop servisní služba: 724 034 326

servis2

Objednávka servisu nebo náhradního dílu

Abychom vám mohli co nejlépe pomoci, prosíme vás o co nejpřesnější popis problému, který potřebujete vyřešit nebo náhradního dílu, který potřebujete objednat. V případě objednání náhradního dílu napište do objednávky kód pod kterým je náhradní díl označen v manuálu stroje, označení které je napsáno přímo na náhradním dílu, případně nám zašlete fotografii náhradního dílu. Je nezbytné specifikovat výrobní číslo stroje (serialnumber): najdete ho na štítku umístěném na boku stroje. Odpovíme vám obratem.

Děkujeme za vaší spolupráci.



Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Kód náhradního dílu

Fotografie pro ilustraci

Popis náhradního dílu a další informace